Contact Us:

670 Lafayette Ave, Brooklyn,
NY 11216

+1 800 966 4564
+1 800 9667 4558

Дві цікаві тенденції можуть найближчими роками кардинально змінити уявлення користувачів про інтернет. Йдеться про те, як змінюється розуміння веб-дизайну та його ролі для просування веб-сайтів.

З одного боку, люди більше не хочуть втомлювати себе читанням текстової інформації, воліючи отримувати знання та емоції у візуальному форматі.

З іншого боку, щодо суто інформаційних проектів спостерігається протилежна картинка. Дедалі більше власників тематичних сайтів зменшує кількість дизайнерських елементів на веб-сторінці до мінімуму, залишаючи лише текстову інформацію.

 

Яким сайтам важливий дизайн для просування

До цієї категорії належать продають сайти – інтернет-магазини та односторінкові лендінги. Хоча пошукові системи продовжують наполягати на тому, що сторінка без текстового контенту або з невеликою кількістю знаків має низьку інформативну цінність, для відвідувача онлайн-магазинів текстові описи товарів є надмірністю.

Тому на сторінках окремих товарів текст зазвичай прибирають у самий низ сторінок, щоб не заважав ухваленню рішення про покупку.

Дизайн сторінки, що продає, повинен містити якісну фотографію товару, назву, коротку специфікацію та точну вартість. На видному місці міститься помітна кнопка Купити або Покласти до корзини.

Саме таке рішення стимулює відвідувача до того, щоб витратити гроші. Ніхто не читатиме довгих і докладних описів товарів в офлайн супермаркеті, то чому хтось чекає, що приділятимуть увагу текстам на сайтах інтернет-магазинів?

Сторінка інтернет-магазину, що продає, генерує хороші поведінкові фактори без будь-яких текстів, тому пошукові системи реєструють факт отримання користувачем на сайті повного задоволення. Саме це і потрібно від сайту для людей – допомагати людям швидко та без проблем вирішувати життєві завдання.

Людина хотіла щось купити і знайшла це на сайті. Натиснув одну кнопку і замовлення відправився за призначенням. Пошукова система допомогла користувачеві у його проблемі – забезпечила швидкий пошук необхідного товару та його придбання через інтернет.

 

Дизайн лендінгу

Односторінкові сайти часто називають майбутнім інтернетом. Ніякі інші типи ресурсів не можуть забезпечити такого рівня конверсії та якості поведінкових факторів, як лендінги.

Односторінковий сайт, що продає, реалізується у форматі вирви продажів, яка крок за кроком фільтрує цільову аудиторію і в результаті перетворює відвідувача на покупця з високим відсотком гарантії.

Деякі аналітики висловлюють думку, що за кілька років буквально всі сайти в інтернеті проектуватимуться за принципом лендінгу. Якщо сайт має багато сторінок — це буде лендосайт, що складається з односторінників з різними доменними адресами, згрупованими в єдине ціле за допомогою гіперпосилань.

Одностаничник містить мінімум тексту – в основному це рекламні слогани та заклики до дії. Натомість містить велику кількість візуальної інформації, що впливає безпосередньо на почуття відвідувача.

Як відомо кожному маркетологу, люди купують не розумом, а емоціями. Текстова інформація спрямовано розум, а емоції виникають при вплив на підсвідомість, на несвідомі звички реагування. Тому набагато ефективніше використовуватиме управління поведінкою відвідувачів графічний контент, а чи не тексти.

У соціальних мережах 90% кнопки «Поділитися» та «Мені подобається» припадає на фотографії, малюнки та відео. І лише 10% користувачів діляться текстовими уривками.

Розміщення на сторінці одного або двох коротких тематичних відеороликів підвищує тривалість перегляду відразу на кілька хвилин. Пошукова система зазначає – візитер довго залишається на сайті. Отже, це якісний ресурс і його можна сміливо просувати вище у видачі

 

Дизайн нішевих сайтів та блогів

Цілком протилежна картина спостерігається на інформаційних проектах. Дизайн найчастіше виконується в стилі мінімалізму, а у просунутих гуру дизайн так і зовсім відсутній.

Жодної шапки сайту немає – тільки основна навігація. Або навіть навігації у верхній частині сторінки немає.

Основне місце на сторінці сайту займає текстовий контент. Цільова аудиторія інформаційних сайтів та блогів звикла читати тексти, а гарний дизайн лише відволікає та заважає зосередитися на розумінні нового.

Як «дизайнерські» елементи на інформаційних сайтах виступають бічні блоки посилань на нові публікації, розділи і форма пошуку по сайту.

Вивчаючи та аналізуючи стан із веб-дизайном на нішевих інфо-проектах можна помітити – чим популярніший автор, чим відоміший бренд, чим авторитетніший гуру – тим менша на сторінках його блогу частка веб-дизайну.